- SANDRA FRYKMAN -

Direktlänk till inlägg 20 december 2014

- 20 december, lördag

Av Sandra - 20 december 2014 12:42

I dagens lucka fanns en lipgloss som doftar (och tydligen ska smaka) plommon.
Jag använder faktiskt inte sånt, jag är mer av en lypsyl-tjej men kan vara kul att ha om man vill göra sig lite fin.


Idag är barnen ute i Allsta och gör julgodis. Mina biverkningar blir bara värre för varje dag men läkaren varnade mig så jag hade inte väntat mig något annat, bara jobbigt att behöva vila så mycket...

Imorgon ska de till mormor och ha lilla julafton där, sedan skulle Amelia sova över, så det blir bara jag och Lucas imorgon kväll. Vi ska nog ta och pyssla lite, funderar på att köpa julklappar i sista sekunden som består av massa pyssel till dom, för båda älskar att klippa och klistra.
Igår satt båda två i över tre timmar och pysslade. :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 18 mars 2015 11:10

Nu har jag gjort det igen, men appen kraschar varannan gång jag ska skriva, och jag har inte tålamodet att skriva om allt, så ni finner mig på : Http://sandrafrykman.vimedbarn.se Hoppas ni följer med! ...

Av Sandra - 17 mars 2015 18:01


Vilka ska jag köpa? Jag fastnade för alla tre..... Hjälp? Någon? ...

Av Sandra - 16 mars 2015 11:26


Jag har nog inte riktigt fått grepp om att våren står för dörren. Jag vägrar gå runt med solglasögon och känner mig fjantig om jag gör det. Så länge snön är kvar på backen, ja då är det vinter för mig. Men imorse när jag och Lucas gick ut med hun...

Av Sandra - 15 mars 2015 14:59

Nu tillhör även jag den skara människor som sett årets mest efterlängtade film.Jag offrade alltså närmare två timmar på att se en film jag egentligen inte ville se, på grund utav att böcker som blir film aldrig blir lika bra, någonsin. (Förutom kansk...

Av Sandra - 13 mars 2015 10:27


Jag hatar att stå i kö. Alltså, enda gången jag kunde stå i kö och känna att det inte gjorde något om det tog tid var när jag var full och inte kände om jag frös eller hade mina tår kvar.Nu däremot, nu avskyr jag ju alla köer som finns, jag vägrar ha...

Skapa flashcards