- SANDRA FRYKMAN -

Direktlänk till inlägg 15 februari 2015

- 15 februari, söndag

Av Sandra - 15 februari 2015 21:26

Ja, idag har jag och min käre fästman varit tillsammans i tre år.
Tre otroligt roliga, tjatiga, korta, busiga, glada, svåra och tuffa år.
Helt enkelt sånt alla går igenom, och lite till.
Idag har vi bara träffat varandra som hastigast, jag har haft fullt upp hemma och inte haft tid med vare sig uppvaktning eller pussande haha.

Amelia åkte tidigt idag, hon skulle shoppa inför sportlovet med farmor, så jag och Lucas har flugit solo hela dagen nästan. Vi har pysslat men det blev bara kaos, sedan har vi sett på djungel-george, och utmanat varandra på Batman.
Hostan är nästan borta, värre är det med hans växtvärk, inatt gallskrek han av smärta :( och vad gör man, som förälder då? Jag masserade hans ben från halv två till tio i fyra nästan och hoppades att smärtan skulle avta lite, och till slut somnade vi båda två helt utslagna.

Imorgon är det städdag för min del när jag lämnat av Lucas, hoppas spisen kommer också, för den kom inte förra veckan.
Sedan har jag lite pennor att inkassera från Matthias så den beställningen kommer bli härlig! ;-)

Men, nu, innan jag somnar ska jag läsa. Som alltid.
God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 18 mars 2015 11:10

Nu har jag gjort det igen, men appen kraschar varannan gång jag ska skriva, och jag har inte tålamodet att skriva om allt, så ni finner mig på : Http://sandrafrykman.vimedbarn.se Hoppas ni följer med! ...

Av Sandra - 17 mars 2015 18:01


Vilka ska jag köpa? Jag fastnade för alla tre..... Hjälp? Någon? ...

Av Sandra - 16 mars 2015 11:26


Jag har nog inte riktigt fått grepp om att våren står för dörren. Jag vägrar gå runt med solglasögon och känner mig fjantig om jag gör det. Så länge snön är kvar på backen, ja då är det vinter för mig. Men imorse när jag och Lucas gick ut med hun...

Av Sandra - 15 mars 2015 14:59

Nu tillhör även jag den skara människor som sett årets mest efterlängtade film.Jag offrade alltså närmare två timmar på att se en film jag egentligen inte ville se, på grund utav att böcker som blir film aldrig blir lika bra, någonsin. (Förutom kansk...

Av Sandra - 13 mars 2015 10:27


Jag hatar att stå i kö. Alltså, enda gången jag kunde stå i kö och känna att det inte gjorde något om det tog tid var när jag var full och inte kände om jag frös eller hade mina tår kvar.Nu däremot, nu avskyr jag ju alla köer som finns, jag vägrar ha...

Ovido - Quiz & Flashcards