- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under juli 2014

Av Sandra - 31 juli 2014 22:39

Så gick även jag och blev med iPhone. Lite ovant än så länge men det tar sig nog!

Av Sandra - 30 juli 2014 16:55

När allt känns övermäktigt kanske man måste ta ett steg tillbaka och fråga sig : vad gör jag för att ändra på det?

Jag hatar sånt. Men det är väl nödvändigt innan det blir för mycket.

Av Sandra - 29 juli 2014 16:41

Idag har barnen varit och badat. Jag har vilat, jag fick migrän inatt och har varit seg hela dagen.
Nu ska vi äta tacos, sedan ska barnen på Sean Banan med mormor.
Jag klarar inte av den killen, jag har sett honom en gång redan och jag ville dö redan där och då.

Har beställt lite kläder på rean idag. Blev ett par shorts, en tröja, ballerinaskor och ett till par shorts till Amelia.
Lucas har fem par och använder två. Så jag tror han klarar sig :)

Av Sandra - 28 juli 2014 20:45

Regnet kom.
Märker ingen skillnad dock.

Har umgåtts med Elvis hela eftermiddagen och hämtat Elieanna från dagis.



Klockren unge. :)

Nu ska jag natta mina barn och sen sova själv.

Av Sandra - 27 juli 2014 13:12

Jag sa orden igår.
Högt. Nu kan jag inte ångra mig.

"Jag är inte gjord för att leva på sommaren. Jag ska bo där det är kallt. Jag älskar vinter."

Helt ärligt så gör jag det. Jag är en tjej som trivs inomhus (när jag är frisk i skallen också) och jag älskar varma kläder, tjocksockar och filtar.
Detta går inte att kombinera med sommaren.
Alltså borde jag egentligen bo i...Alaska, eller Sydpolen.


Jag vill ha vinter nu.
Hejdå sommaren. Tänker och kommer aldrig sakna dig.

Av Sandra - 26 juli 2014 22:56

Trots att min dag inte alls blev som jag räknat med, så har kvällen varit bra.
Jag och Matthias har varit själva, Amelia är med farmor, och bara någon timme själv boostar energin till toppen igen :)
Nu saknar jag henne...jag vill inte ens tänka mig hur det kommer vara om fem - tio år när mina barn har egna liv.
Jag tänker nog inte tillåta det.

Nu ser jag på Modern family igen, har äntligen hittat säsong 4&5!!
Lyckan är total.


Jag har dvärgben (no offence) i den här klänningen. Vet inte riktigt vad jag tycker om det.

Av Sandra - 26 juli 2014 10:45

När man har ont i halsen så får man äta glass till frukost.
Och lunch.
Kanske också till middag.
Sedan måste man nog äta något vanligt.. Som jordgubbar. Med glass.

Av Sandra - 24 juli 2014 22:35


Jag älskar serien.
Jag får inte nog.

Ovido - Quiz & Flashcards