- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under april 2014

Av Sandra - 30 april 2014 19:31

Av Sandra - 30 april 2014 13:49

Jag är så tacksam över de fina människorna i mitt liv.
Över att mina barn vuxit upp till två ödmjuka, omtänksamma och positiva barn. Över min pojkvän som gjort mer än någon annan för min skull, som fått mig inse att äkta kärlek finns varenda dag, och att man ska kämpa för varandra.
Över gamla vänner jag haft turen att få tillbaka och det var nog en stor pusselbit som saknades i mig.
Över mina bästa vänner, som i svåra tider låter mig vara precis som jag är, som inte dömer mig, som alltid stöttar mig och som får mig att le.

Jag tror att jag varit för hård mot mig själv, och därför inte kunnat uppskatta allt.
Men nu tror jag att jag verkligen ser det.
Och det är guld värt.

Jag ska väl kanske göra mig klar för dagen och kvällen. Matheo kommer senare :)
En liten promenad blir det nog ner till brasan, för Amelias skull. :)

Av Sandra - 30 april 2014 10:54

Förutom min underbara pojkvän som jag aldrig vill byta ut så har jag två killar jag skulle eventuellt skulle kunna byta ut Matthias mot...och det är dessa :

Av Sandra - 29 april 2014 17:10

Fick äran att vara med Elieanna idag och vi har varit ute, lekt, ätit och gått på promenad.
Snart ska vi äta middag och sedan blir det lugnt inför morgondagens barnvaktande:)

Av Sandra - 28 april 2014 21:09

Köpte tre tröjor idag av nån tjej, och jag ska ta bild på linnet, men det blir imorgon ;)
Hoppas h&m kläderna kommer imorgon, det vore toppen inför onsdag :)



Av Sandra - 28 april 2014 08:04

God morgon!

Ny vecka, nya tag, eller hur?
Det är som om barnen känner på sig att det är måndag för helt plötsligt sover båda betydligt längre än de ska;)

Lucas ska på dagis så måste väcka båda två. Sedan ska jag och Amelia leta fram en färgburk som jag förmodligen har slängt.. Men bättre att vara helt säker!:)

Ikväll ska ni få se en sak, jag är så glad och längtar tills dess att jag nästan spricker!
Jag har tur jag med ibland!

Men nu : operation väcka trötta barn.
Puss!

Av Sandra - 27 april 2014 17:32

- ?

Av Sandra - 27 april 2014 09:34

Ovido - Quiz & Flashcards