- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra - 31 maj 2014 17:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 31 maj 2014 15:06

..spread your wings little butterfly, and fly, colors in me begin to come alive.


Av Sandra - 31 maj 2014 00:16

If they can't make you scream, they can't scare you.

Av Sandra - 29 maj 2014 22:53

Jag tar nog en liten paus över helgen från bloggen. Jag kommer tillbaks, som alltid. Men nu är det mycket annat.
Puss.

Av Sandra - 28 maj 2014 19:59

Nu ligger jag med dubbla sockor, mitt tjocka täcke och kuddar i soffan och hostar ännu mer än förut, känner frossan i kroppen..
Hittade av en slump filmen om Mary K Letournaue, kvinnan som gifte sig med en pojke hon blev kär i när han var 12 år och hon själv nästan 30 år.
De är fortfarande ihop än idag, efter fängelsestraff för hennes del, och har en egen familj.
Rätt bra dokumentär men lite sorglig.

Av Sandra - 28 maj 2014 15:15

Ja, nu har jag fått harkla mig, jag har hostat och jag har fått tagit medicin två gånger plus halstabletter i omgångar och min röst bär knappt. Ändå.

Så, jag tänker ha en tyst dag. Imorgon är det helg tydligen så ikväll ska jag mysa lite och äta godis, se klart på Vampire Diaries för då kommer jag ikapp Hanna.

Sen får jag ju inte glömma att världens bästa tog körkort igår! Och jag antar att min röst sprack där när jag skrek i telefonen men det var värt det. ?

Av Sandra - 27 maj 2014 22:36

Glömde bort att jag la en beställning hos Lyko (ja igen) och idag kom sakerna. Fick även hem mina nya solglasögon jag beställde från Fyndiq och jag är nöjd.

Två mascaror, en concealer-palett och en ögonbrynspenna. Ska testa allt imorgon så får vi se hur jag ser ut efteråt ;)

Av Sandra - 27 maj 2014 00:19

Jag kan inte sova. Saknar mina barn. Det är jobbigt att inte få säga godnatt varje kväll. Inte vara med varje dag. Inte prata med, eller kramas med varje dag.

Jag saknar er. Redan. ?

Ovido - Quiz & Flashcards