- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra - 10 maj 2014 22:06

För er skulle jag göra allt.
För er går jag gärna genom eld och is.
Ni är mitt allt och inga ord kan beskriva min kärlek till er.



Av Sandra - 9 maj 2014 20:40

ibland undrar jag varför jag ens bryr mig om folk. men det är slut med det nu.
jag har den absolut bästa vän man kan ha, och henne släpper jag aldrig, det är helt otroligt hur man kan vara så lika men så olika. :) ?

Nu : släppa den negativa energin och njuta av att det är fredag.

Av Sandra - 9 maj 2014 15:25

Vi gick ungefär halva spåret, sedan vände vi om. Mitt knä ville inte samarbeta, det regnade så mycket och hundarna frös.
Det kändes bättre att gå hem igen och det höll åtminstone Nanna med om.

Nu har vi slängt in lite tvätt och så ska jag hämta ett paket som jag inte vet att jag beställt, och det blir spännande minst sagt!

Ikväll ville Matthias ta med Lucas på bowling så det ska dom göra, medans jag viker tvätt ;)
Hade inte mitt knä varit så bråkigt hade jag följt med också, men nu vill jag bara vila.

Hoppas ni får en fin fredagskväll!

Av Sandra - 9 maj 2014 09:49

Det spöregnar. Det måste vara ett tecken. Bara för att jag gick ut igår på långprommis och bestämde mig för att göra om det idag så ska det absolut regna.

Det hade inte varit ett problem om det inte var så att alla Lucas regnkläder är på dagis och jag själv inte äger ett enda plagg i den vägen..

Så, nu är vi fast inomhus tills regnet upphör. Vad vi ska göra är en bra fråga, vi får väl driva varandra till vansinne;)

Av Sandra - 8 maj 2014 16:56

Jag ville ha med mig Lucas ut, och han följde snällt med. Vi hade en jätterolig stund i skogen och jag fick agera lärare en stund, uppläsare och pinnkastare, vilket var mycket uppskattat.
Vi ska nog gå igen imorgon, sedan ska jag gå hela nästa vecka själv med hundarna, då kan jag öka tempot lite också:)

Av Sandra - 8 maj 2014 12:50

Inte direkt den varmaste dagen, men allt funkar ju med rätt kläder.
Är så peppad på att gå runt elljusspåret men vet inte om Lucas vill följa med. ;)
Kan alltid ta med vagnen ifall han eller Alwin behöver vila sig en stund :)

Vi var ute förut och lekte, men vi blev så hungriga att vi gick in efter en timme och nu har vi nyss ätit klart, så jag ska leta fram varmare kläder och försöka muta min son till en promenad.
Har absolut ingenting att göra inne, storstädade igår så nu är det klart..

Av Sandra - 7 maj 2014 18:42

Jag antar att det här sammanfattar mig som person. Anna Skipper, var är du? #behöverhjälp

Av Sandra - 7 maj 2014 06:48

Jag ska inte ens vara vaken den här tiden.
Men inatt har jag sovit bredvid någon som har pratat i sömnen och skrikit, slagits och trott sängen var ett piratskepp tror jag...
Usch.

Ovido - Quiz & Flashcards