- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra - 6 maj 2014 09:51

Jag gick ju och blev med barbord igårkväll, det glömde jag skriva om.
Pärlorna tog upp all tankekraft;)
Jag visar bild när jag fått upp det, än så länge står det i köket och ser stökigt ut bara.

Men jag blev jättenöjd, nu har jag fått en frukostplats:) barnen är så pass stora nu när det gäller sånt, så de kommer upp utan problem men annars finns ju vårt vanliga bord kvar också i vardagsrummet:)

Lucas ville vara ledig idag så då får han vara det, det är ju skönt med sällskap under dagen. Har fått Clarityl som jag ska ta nu i en vecka och se om mina besvär lättar, tycker redan det blivit lättare att andas och jag behöver inte klia mig i ögonen som jag fått göra i flera dagar. Så nu hoppas jag att det är en simpel pollenallergi istället för allergi mot pälsdjur, för då måste jag ju göra mig av med hundarna... Och det sker inte.

Nåja, ha en fin dag!:) nu ska jag baka något, och sen gå ut med hundarna.

Av Sandra - 5 maj 2014 21:06

Köpte pärlor till barnen för båda gillar att pyssla och jag försöker ju som vanligt hitta så mycket som möjligt så billigt som möjligt.
Sagt och gjort... Jag hittade 20 000 pärlor för 80:- och klickade hem det direkt med några pärlplattor.
Idag kom paketet...och herregud. Kommer få lägga pärlplattor tills jag är 30 år tror jag.

Av Sandra - 5 maj 2014 08:46

Ibland när jag beställer saker så brukar jag ha för vana att glömma bort det.
Så, nu hade jag glömt bort att jag beställt saker från England, och pyssel åt Amelia. Fick mail imorse om att de var skickade, och först förstod jag ingenting, men sen klickade det...
Känns som om jag kanske behöver skriva upp vad jag beställt så jag inte får en chock när sms-aviseringarna kommer.
Jag hoppas mitt paket från Lyko kommer idag, för det paketet behöver jag mest.

Lucas tog sovmorgon idag, han ligger i sängen och sträcker på sig låter det som, blev ju en lång men rolig dag igår.
Han tyckte det var jättekul att fiska, så det får killarna göra om:)

Idag ska vi måla klart borden, och så ska jag försöka att vara inne så mycket det går för att se om det är pollen jag inte tål, eller om det gud förbjude är hundarna...
Mår som sämst på eftermiddagen när jag varit ute, men då har jag varit ute med hundarna så det är lite svårt att säga vad som framkallar det.
Jag har alla klassiska symptom på pollenallergi men det är väldigt likt allergin mot pälsdjur så jag vet inte vad jag ska tro..

Hoppas ni får en fin dag för nu skiner ju solen äntligen igen:)

Av Sandra - 4 maj 2014 11:56

Amelia är med Carro på Drakborgen, Lucas följde med Matthias för att fiska imorse så jag har inte ens hunnit träffa honom än...och jag har redan skittråkigt.

Ska se på The Internship och äta något.. Sedan måla och städa undan lite.
Känns otroligt meningslöst men då har jag något att göra åtminstone:)

Av Sandra - 3 maj 2014 17:31

Idag har mammamormor varit på besök, hon hade med sig kakor och bröd, inte tackar man nej till sånt i första taget!;)

Sedan målade jag och Amelia om två små bord, gjorde middag och nu har jag nyss duschat, Isaac och Natalie kommer förbi sedan kanske:)

Av Sandra - 2 maj 2014 23:24

Ännu en dag slut, eller snart åtminstone.
Har haft fullt upp hela dagen och knappt suttit ner ens för att äta men så blir det ibland.
Amelias mp3 kom idag, och nu har vi fyllt den med musik, hon är så nöjd.
Isaac kom förbi ett tag också förut och vi har sett på Twilight, Fast Five och lite roliga klipp på YouTube, lagt pärlplattor, målat och duschat. Så nu är jag dödstrött men jag ska (eller "måste" är rätt ord) läsa lite, är så besatt av min nya bok.

Imorgon ska jag dra igång ett rejält projekt, gruvar mig lite men det blir nog kanonbra. Så jag kommer nog bli extremt osocial i några dagar..

Sov gott!

Av Sandra - 2 maj 2014 09:06

God morgon!

Allt gick så bra när Matheo var här, han åt och sov, surrade och myste med oss.
Det är kul att han kände sig trygg här, så jag
är jättenöjd.

Igår skulle han ju hem, så mamma & pappa kom förbi, det slutade med att dom var här hela dagen och vi tog det bara lugnt.

Mikaela åkte hemåt också, känns redan tomt men det är bara en tågresa mellan oss.

Idag ska jag och Amelia städa hemma, sedan ska vi väl hitta på något roligt, typ beställa hem massa pyssel - vi älskar att hålla på med sånt:)

Av Sandra - 1 maj 2014 15:37

Ovido - Quiz & Flashcards