- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra - 26 maj 2014 15:30

Av Sandra - 26 maj 2014 09:58

Nu har barnen påbörjat sin pappavecka, och jag har några saker jag ska göra så jag passar på att vila lite innan jag tar itu med dagen.
Hoppas ni får en fin dag. :)

Av Sandra - 25 maj 2014 16:48

Av Sandra - 25 maj 2014 09:05

Så är dagen här igen. Då vi ska fira alla mammor. Visa att vi uppskattar/blir uppskattade. Det kanske inte är avancerad rymdforskning vi sysslar med, men jag vill påstå att det är ibland krävs mer av en Mamma än någon annan.
Jag vill fira alla mammor som sätter sina barn först men som aldrig glömmer bort sig själva, glada mammor = glada barn.
Jag vill fira alla mammor som är ensamstående, som kämpar med jobb/skola samtidigt som de själva tar hand om sitt/sina barn.
Jag vill fira mammor som mammor är.
Vi är bäst! Så enkelt är det.

Jag fick ju min morsdagspresent igår redan, men vet att det finns både prinsesstårta och daimtårta i frysen så det lär ju ätas upp idag.

Hoppas alla mammor får en fin dag, det är en dag som bör firas stort.

Av Sandra - 24 maj 2014 16:21

Fick nya skor av Matthias idag som tidig morsdagspresent. :)

Av Sandra - 23 maj 2014 23:16

Vi har spelat basket och fotboll ute, hundarna fick springa lösa och det var skönt att vara ute ett tag på kvällen också. :)

Nu sover båda barnen sen länge, jag ser på Partaj, min nya drog. Ska ta med mig alla grejer till sängen och lägga mig där.

Av Sandra - 23 maj 2014 14:53

Tog med mig sonen ut på lite fotboll förut, och det råkade bli flera timmar.. Nu gör mina fötter så ont men det var kul:)

Väntar på att Amelia ska sluta, sen är det helg!

( Förresten, roligt att mina NYA jeans i xs, med namnet "superskinny" var för stora. Likadant med shortsen på bilden, de var för SMÅ förra året. Nu ramlar dom av mig. Suck...)

Av Sandra - 22 maj 2014 23:20

Lucas kom precis ut från sitt rum.
Han brukar gå på toaletten den här tiden men det som skilde denna gång från de andra var att han var fullt påklädd, och verkade vara på väg någon annanstans.

Kanske skulle han gå och kissa hos grannen, vem vet?
Nu sover han igen, jag fick av honom jeansen åtminstone..

Amelia pratade i sömnen natten som var. Hon brukar vara den som skrämmer livet ur mig med nattliga promenader men hon verkar ha lugnat sig på den fronten.
Tack och lov.

God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards