- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra - 15 maj 2014 15:07

Har spenderat en stund idag med mina pennor och resultatet blev väl sådär.
Märks hur ringrostig man är.

Amelia kommer hem senare så ska fixa sallad, potatisklyftor och kött till middag.
Har längtat efter sån mat i flera veckor..

Av Sandra - 14 maj 2014 10:51

Jag ska bara ligga i min soffa idag och se på film, jag har mycket som snurrar i huvudet nu och behöver tänka på annat så vad kan vara bättre än Sex and the City maraton? ;)

Av Sandra - 13 maj 2014 17:20

Spillde ut en hink med rengöringsmedel i mitt rum, så gardinerna blev genomsura (men väldoftande) så det var ju bara att byta gardiner och torka upp allting.
Smart som jag är hade jag lagt gardinerna på golvet så olyckan kunde ju ha förhindrats...

Men lite glad är jag;)
Har beställt hem ett silverschampo från Blondinbella, eller hennes varumärke som har fått toppbetyg och inte kostade det skjortan heller. Spännande att få se resultat till helgen:) Då börjar jag färga, och ja, är ni inte dumma så har ni räknat ut att det ska bli ljusare. :)

Av Sandra - 13 maj 2014 11:58

Är jag elak om jag hoppas på regn?
Jag har en sån huvudvärk att lite regn vore skönt, så det blir lite frisk luft.. Känns så kvavt och varmt trots att jag öppnat fönster och balkongfönstren...
Passar på att se sista Maria Wern och vila, innan jag börjar stöka på igen.

Av Sandra - 12 maj 2014 18:47

Jag tänkte unna mig något idag, någon fin tröja eller ett par skor, men efter åtta timmars velande har jag inte köpt något än, och jag börjar inse att jag kanske inte ska köpa något, inte idag i alla fall.

Och så kan det ju vara bra att spara pengarna. Ska ju ändå färga håret imorgon, färg får ni se.. Men jag har lite magknip över det. Att jag ens har hår på huvudet är verkligen ett mysterium.

Av Sandra - 12 maj 2014 12:42

Idag börjar min barnfria vecka, i fyra dagar och jag vet som vanligt aldrig vad jag ska göra men idag kom jag på att jag skulle organisera lite foton och annat jag dragit mig för att göra.

Men just nu äter jag lunch, (helt otroligt av mig...) och ser på Maria Wern, tycker hon är rätt bra ibland.

Av Sandra - 11 maj 2014 14:23

Har ni sett Hypnotisören?
Jag har läst boken av Lars Kepler och jag tror aldrig en bok har varit så fängslande som just den.
När filmen fanns att se så började jag se den men hann inte se klart så idag gjorde jag ett nytt försök, och jag tycker hittills att de verkligen har fångat allting perfekt, så det kanske är enda gången jag gillar filmen lika mycket som boken.

Se den!

"Den handlar om en pojke som hittas i sitt hem svårt skadad tillsammans med sin mamma och lillasyster, båda döda.
Pojken hamnar i koma och Erik, en psykolog och hypnotisör får i uppgift av polis Joona Linna att hypnotisera pojken för att få veta vad som hänt.
I samma veva kidnappas Eriks son av någon mitt i natten och i garaget får Eriks fru syn på att någon skrivit "Sluta hypnotisera. Annars dör han!" Nu börjar en intensiv jakt på mördaren samtidigt som Erik måste finna sin son, men vad handlar allt egentligen om? Samtidigt försvinner den skadade pojken från sjukhuset och snart måste polisen få tag i honom, innan något värre sker."

Av Sandra - 11 maj 2014 11:17

Med hela foten och benet lindat i gasbindor ska jag överleva tills på torsdag då läkaren ska få kika på det, så det är bara att bita ihop och vara glad.

Amelia har sovit här inatt och vi hade en mysig kväll igår, snart ska hon åka igen men vi ses nästa söndag igen:)
Lucas åker imorgon som vanligt, det är alltid lika tråkigt.
Men han kommer redan på fredag igen:)

Nu ska vi se på filmen och invänta farmor, sedan ska jag diska och lägga in massa tvätt, roligare dag än så blir det inte.
Saknar min bästa också, snart får hon faktiskt flytta hiiit, jag vill ha henne här varenda dag!:)

Ovido - Quiz & Flashcards