- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under augusti 2014

Av Sandra - 31 augusti 2014 21:34

Åkte bil förut, jag skulle ner på McDonalds för att köpa mat. Ungefär tre minuter efter vi åkt börjar jag må illa.
Ångestattack.

Fick göra en provisorisk påse utav en plastponcho för att vara säker på att jag inte skulle kräkas (vilket jag aldrig gjort av ångest) och försöka tänka på annat.

Väl nere på McDonalds så försvann ju hungern såklart, eftersom jag var så stressad, hade hjärtklappning och svårt att formulera en enda tanke i huvudet. Köpte en strips och åkte hem igen. På väg hem gick det lättare men jag skakade som ett asplöv och ville inte gå utanför dörren mer i år.

Men det ska jag. Redan imorgon kväll, har jag bestämt. Då ska jag tvinga Matthias köra mig i området bara så jag får handskas med ångesten helt och hållet men ändå ha nära hem om det blir för mycket.

Nu jäklar ska det bli ändring.

Av Sandra - 31 augusti 2014 17:58

Barnen är inte hemma, jag har bara sett på film hela dagen. Alldeles för rastlös för att göra någonting vettigt.

Av Sandra - 30 augusti 2014 20:48


Det blev lite från eBay också.
Jag kom billigt undan.
Som alltid ;) nu fattas bara någon snygg halsduk.

Av Sandra - 30 augusti 2014 17:12


Detta är bara spontanshopping, jag blev kär i allting och beställde det.
Mössan och leggingsen är till Amelia, hon äger sju par jeans så på den fronten kanske det är skönt med enkla leggings också.
Tröjan är till Lucas, jag tyckte texten var väldigt passande haha.
Jackan är till mig.
Den tog jag såklart för att det var rea, skulle aldrig betala femhundra kronor för en jacka. Icke!

Ska inhandla nya byxor till Lucas, strumpor, underkläder och baskläder men det blir från lager 157 såklart.

Nu inväntar jag kinamat, Amelia mår bättre och ska få lite soppa sedan, Lucas ska på någon grej med sin pappa och B. :)
Var lite passande ändå när Amelia mått dåligt, då får han göra något kul.

Av Sandra - 30 augusti 2014 10:50

Jag trodde inte att jag skulle somna så snabbt som jag gjorde igår, men det gick minsann undan.
Tror att det har lite med snuset att göra, utan nikotin blir jag trött.
Men det är en bra sak, för då lär jag ju kroppen att inte fuska sig pigg.

Amelia sov hela natten, så det känns bra. Får se hur hon mår resten utav dagen, hon dricker lite te nu och ser på film med Lucas.

Jag ska ta ett bad och försöka bli varm, lägenheten är som ett ishotell på nätterna.. Hemskt.
Hoppas vi får värme i elementen snart!

Ha en bra dag mina vänner!

Av Sandra - 29 augusti 2014 23:08

Jag har en headerbild! En värdelös sådan eftersom den är fixad i en app men ändå! I den bilden finns allt jag älskar. Min familj.

Nu : sova!!! Skulle sova för en halvtimme sedan. Och med sova menar jag följande scenario:
1. Läsa bok
2. Inse att jag är trött
3. Lägga ifrån mig bok
4. Bli tvärpigg
5. Läsa fem kapitel till i bok

God natt!!

Av Sandra - 29 augusti 2014 21:51

Jag gillar killar med skägg,mustasch och mörkt hår, helst brunt.


Det är inte alls konstigt att min pojkvän är ljushårig och utan skägg... Hahaha. Precis som hans drömtjej är Tila Tequila, minns ni henne?
Jag är ju så olik henne man kan bli.. ;-)

Av Sandra - 29 augusti 2014 16:25


Han blev så fin!!
Vi ser på Timothy Greene och äter tacos.
Amelia vilar, hon är inte alls pigg...

Ovido - Quiz & Flashcards