- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under augusti 2014

Av Sandra - 19 augusti 2014 23:10

Imorgon börjar Amelia i första klass. Jag fattar det fortfarande inte.
Hon gick nyss runt i blöjor... Men jag vet att hon kommer få så kul, trivas så bra och lära sig massor.

Nedräkningen har börjat inför Lucas också, han kommer börja sexårs nästa är och sen är det skola för honom också.
Jag tror jag för första gången förstår varför en del mammor blir smått galna när barnen lämnat boet, även om det inte är lika illa här. Än.
Jag är inte redo för att låta mina barn bli större. Inte redo alls.

Det blir säkert bra men just nu kommer jag vara hönsmamman som oroar sig.

Av Sandra - 19 augusti 2014 02:16


Älskar att måla tjejer, detaljerna är så roliga att göra även om det tar tid. Dessa tre damer tog ungefär två timmar. Rätt okej tid.

Imorgon ska vi måla ugglor, och kanske lite kinesiskt. Intressant..!

Av Sandra - 18 augusti 2014 12:23

Vi försov oss imorse ganska bra men det är alltid så när det är måndag, speciellt för Lucas, han vet att det är dags för dagis.

Har tagit en lång dusch och ligger och kikar på How I Met Your Mother.
Bytte från viaplay till netflix och det ångrar jag inte.
Finns mer att se på, känns mer värt.

Ska försöka hitta något ätbart..har ju tre lådor kokosbollar haha.

Av Sandra - 17 augusti 2014 23:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 17 augusti 2014 16:35


Någon av jackorna tror jag det blir.
Plus lite accessoarer. :-)
Allt är ifrån H&M, älskar deras barnkläder.

Av Sandra - 17 augusti 2014 10:23

Tänk vad veckorna går fort.
De går otroligt snabbt med barnen hemma, det är ju den veckan man vill ska långsamt..

Amelia åker till pappa idag, Lucas imorgon. De hade kul på selånger igår, Amelia köpte en peruk haha, och Lucas en leksakspistol, plus sockervadd. Några karuseller hann de också med.

Jag ska rensa deras garderob idag för att se vad jag behöver köpa inför hösten. Ny jacka till Amelia är i alla fall prio ett. Och några fina skor.
Ska kylan fortsätta sprida sig behövs det nog inhandlas snarast. :-)

Av Sandra - 16 augusti 2014 20:02

Dessa produkter önskar jag mig just nu.

1. Primer från MAC. Har haft den förr och har aldrig haft någon bättre.

2. Foundation/concealer från MAC. Aldrig provat just denna men jag älskar märket och många makeup artister lovordar den.

3. Puder från MAC. Ett transparent puder som inte lägger sig i linjerna under ögonen, perfekt!

4. Mascara från Lancome. Har bara hört bra om det märket och ärligt talat så är jag less på L'oreal och alla andra liknande märken.

Får se om jag är snäll nog för att få sakerna, men eftersom jag betalar så är det ett solklart ja! ;-)

Av Sandra - 16 augusti 2014 16:30

Ovido - Quiz & Flashcards