- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under augusti 2014

Av Sandra - 15 augusti 2014 18:56

Tänk vad lite jag gjort idag!
Jag har inte varit ett dugg intresserad av att vara huslig eller duktig idag.
Istället spenderade jag hela min eftermiddag med Elvira och det var skönt. :)

Nu ska jag spela lite spel, barnen har fullt upp så får underhålla mig själv. Bli bebisar igen, jag klarar inte av er självständighet haha...

Av Sandra - 14 augusti 2014 15:05

Köpte två nya skal till telefonen då jag är expert på att tappa telefonen...


Dessutom fick jag mitt badkar idag. Sist jag badade var i mars.. Alldeles för lång tid! Duschen är okej men inget slår badkar.

Annars har vi bara städat idag. Eller..jag. Barnen är ute och fångar humlor. Hur många har de har fångat? Ingen. Än. Hehe.
Men dom samarbetar bra och har kul. Så jag säger inget.

Av Sandra - 13 augusti 2014 20:14

..ta dig samman nu.
Jag var så less häromdagen så därför ville jag inte skriva.
Nu vet jag att det berodde på mensvärk men inte lätt att veta då man ena sekunden är fly förbannad och nästa gråtfärdig.

Igår sov Amelia över hos sin bästis och de hade bowlat och badat idag, sen kom båda hit och T åkte hem för en timme sedan.
Har haft hela lägenheten full av barn.

Hann med en pratstund med Elvira också, men vi inser varje gång att det händer så mycket att vi skulle behöva en vecka för att hinna uppdatera varandra.

Resterande vecka är lite oklar, på lördag ska barnen på selånger, dit går inte jag. Inte på grund av fobin, men för att det är uttjatat och dyrt. Karuseller åker jag inte, jag köper isåfall bara sockervadd och jag har en sån maskin hemma, så jag behöver inte riktigt åka dit för att trängas med tretusen människor.

Snart börjar skolan också.. Får magont när jag tänker på att mitt barn ska gå i första klass redan.
Snart är jag 40 och ....ja då är livet slut. Haha ;-)

Men innan det händer ska jag kramas med barnen, vi ser på Lorax och jag gillar den faktiskt. :-)

Av Sandra - 10 augusti 2014 22:05

bloggen är nedstängd tills jag mår bättre och orkar dela med mig av mitt tråkiga liv och all skit

Av Sandra - 10 augusti 2014 17:26

Jag har sovit en timme knappt inatt. Så ont har jag i munnen.
Menmen, bara att gilla läget tills imorgon.

Barnen är hemma, en är krasslig och den andra har varit, vet inte om hon är det än, men det lär märkas.

Har låtit Lucas prova kameran, och fick kanske två okej bilder på honom.
Han är inte alls så peppad på att göra annat än se på film.

Så var det med den söndagen.

Av Sandra - 9 augusti 2014 21:57

Jag gnisslar tänder, och pressar dom. Vilket leder till sprängande huvudvärk och tandvärk när jag vaknar.

Så idag har jag spenderat nästan trehundra kronor på en bettskena.
Haha... Jag kommer se ut som en galning när jag ska sova.


Den har dessutom en av de svåraste manualer jag läst.
Smått panikslagen för att göra fel..

Av Sandra - 8 augusti 2014 22:02


Suck, har en enda säsong kvar att se innan det är slut...
Får glädja mig åt att serien varit min bästa vän i en hel vecka.

Nu regnar det igen, och jag har sett tre blixtar än så länge. Får se hur natten blir.
Jag mår bäst i detta väder.
Kylan är så härlig.

Av Sandra - 8 augusti 2014 15:42

Jag säljer mitt huvud. Till högstbjudande och kan slänga med nacken om den behövs.

Är så trött på denna eviga huvudvärk. Och som om det inte vore nog så har jag helt tappat all matlust vilket ger mig mer huvudvärk.

Ser fram emot mer regn, enda stunden min huvudvärk lättar och jag kan andas. Blä.
Hoppas ni mår bättre.

tog bilden igår morse, är han nå morgontrött min valp eller...

Ovido - Quiz & Flashcards