- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under april 2014

Av Sandra - 26 april 2014 21:30

Vi har haft mycket folk här idag, är helt slut i huvudet men det var väldigt roligt och Amelia fick massa saker.
Hon fick bland annat kläder, pysselböcker, nagellack, ansiktsmasker, monster high-saker med mera..
Hon blev glad och det är huvudsaken.

Mamma kom senare på eftermiddagen så vi beställde Biteline och såg på TV, så det var en skön avkoppling.
Nu ligger barnen i sängen och jag ska se på min absoluta favoritfilm "Inception".
Älskar citatet som finns med, som jag inte kan utantill men som låter typ såhär "I'm waiting for a train, a train that will take me far, far away...."
Det är en gåta, tror jag. Ruskigt bra:)

Imorgon kommer lite fler vänner förbi, men annars blir det en lugn dag, som alla söndagar är.

Av Sandra - 26 april 2014 15:27

Av Sandra - 25 april 2014 18:16

Idag har jag och Lucas stökat på mest hela dagen, och tagit det i vår takt. Jag känner fortfarande av förkylningen så jag försöker att inte överanstränga kroppen.
Dags att vara snäll mot mig själv nu.

Amelia hade haft det jättebra på badet. Hon är lite trött, minsann. :)
Ikväll ska jag göra nästa tårtbotten och sedan ska jag inte göra mer förrän imorgon.

Just nu ser jag på Cougar Town. Som jag saknat den serien!! ;)

Av Sandra - 24 april 2014 21:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 24 april 2014 14:00

...att vi stått ut med varandra i åttahundra dagar nu! :)

Av Sandra - 24 april 2014 09:25

Idag fyller min älskade unge sju år.
Det känns jättemärkligt att det är åtta år sedan jag fick veta att hon låg i magen, och sedan kom ut en solig men lite kylig aprilmorgon för sju år sedan.
Och i sju år har hon förgyllt varje dag, vuxit upp och blivit en liten dam med starka åsikter och ett stort hjärta.

Helt underbar:)

Av Sandra - 23 april 2014 17:16

När jag och Lucas har en tråkig dag så brukar vi gå och köpa glass. Så det gjorde vi idag. Plus varsin bulle och festis att ha till fika senare.
Sedan gick vi ut, och byggde sandslott.
Lucas rev alla och tjöt av glädje.

Av Sandra - 23 april 2014 09:10

Har skämt bort Amelia och mig själv lite nu, värdet på allt var 690 kronor men jag fick det för 300 kronor så jag är ju glad;)

Ovido - Quiz & Flashcards