- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under april 2014

Av Sandra - 22 april 2014 18:27

idag har vi varit ute, det var skönt att bara komma ut :)
Sedan har vi städat, jag har duktiga barn som mer än gärna hjälper till. Då gick det extra fort, minsann.
Nu är Amelia hos mormor, som planerat och kommer tillbaks på fredag eftermiddag.
Jag har köpt massa presenter idag och hoppas hon blir nöjd.
Vi får se på lördag:)

Av Sandra - 21 april 2014 20:05

Fick äran att vara barnvakt ikväll :) nu sover lillhjärtat i min famn och vi har lagt oss i sovrummet :)
Sånt här gör en sååååå bebis-sugen men nej...inte än. Om två år. ;)

Av Sandra - 20 april 2014 22:43

Har haft en rätt lång eftermiddag, men en väldigt bra sådan. Isaac bjöd på våfflor, glass och sylt, och så hade jag ju fullt upp med Matheo som också ville ha mat, som ville prata, byta blöja och sen sova.
Är lite nöjd över att jag fick honom att somna så lätt, tog några minuter, eftersom vissa barn har svårt att slappna av om det inte är mamma/pappa som sköter det.
Men å andra sidan känner ju han mig så pass bra, han är ju van vid min röst och min doft:) lillklumpen, han börjar bli tung!

Lucas hade ju varit på påskmiddag och fått ett jättestort påskägg som han berättade om. Han är jättenöjd, såklart:)
Nu sover han dock, han var först i säng, och jag var inte långt efter så jag ska väl runda av här och sedan läsa lite innan jag slår igen mina zombieögon.

Har en ännu mer fullspäckad dag imorgon, ska få hem Amelia som sagt, städa undan det jag struntade i idag, åka på Norra Berget om vädret blir fint, och sedan hem, tvätta och sedan vara barnvakt.
Full rulle, hela dan varje dag!

Sov gott mina fina. :)

Av Sandra - 20 april 2014 17:05

..fast han sover bara. som vanligt när jag visar mig haha.

Av Sandra - 20 april 2014 12:38

Jag har varit vaken i ungefär en halvtimme, och snacka om att jag inte är van vid all nighters som det heter. Inte ens nyktra sådana. Vill ju alltid sova, så detta var något nytt.

Hade fullt upp igår i alla fall, men idag blir det en hemmadag med städning och tvättstuga på schemat.
Jag ska dessutom leta reda på min gasbinda som försvunnit för knäet är lite jobbigt med mig nu, och jag måste ordna det så jag orkar ränna omkring lite mer.
Inte lätt att bli så gammal minsann!

Av Sandra - 20 april 2014 04:46

Nu tänker jag sova, och nåde den som stör mig om några timmar...!
Men det har varit en riktigt bra kväll, fick ju spendera den med min man:)

Imorgon, eller idag, på kvällen kommer Lucas hem och jag vill bara krama om honom redan. Sedan kommer ju Amelia på måndag tror jag, helt perfekt.

(Och på torsdag blir hon SJU år. Helt otroligt vilken resa det har varit.)

Av Sandra - 19 april 2014 20:18

Idag har jag varit till Allsta och ätit påskmiddag, det var jättetrevligt och mycket gott:)
Hundarna sprang lösa ute och hade så roligt, då mår man sådär extra bra i själen när man ser hur glada de är.

Sen åkte vi till mamma, och surrade en stund. Nu ser vi på Gladiatorerna, sen ska vi väl ut och rulla en sväng i stan:)
En väldigt bra dag med många framsteg vilket gör mig glad!!


Av Sandra - 19 april 2014 10:16

Inatt skulle Matthias bestämt ligga jättenära mig vilket resulterade i att jag fick sova på 15 cm i sidoläge hela natten med risk för att ramla ur sängen... Man kan lugnt säga att jag fick kämpa för att ligga helt stilla, försöka sova några timmar och inte slå honom.. Men han låg stilla åtminstone.

Så jag vaknade med huvudvärk, ont i armar och ben av att jag spänt mig hela natten och det gör förbannat ont..
Kul. Jättekul.

Ovido - Quiz & Flashcards