- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under juli 2014

Av Sandra - 8 juli 2014 22:29

Idag har Alwin kastrerats. Det gick bra.
Men nu är han trött, har ont och vill vara nära hela tiden, annars gnäller han,stackarn.

Annars har inte mycket hänt idag, jag har haft migrän till och från sen jag vaknade. Men det är bara att kämpa på.

Nu ikväll har jag beställt några ansiktsmasker från MayBeauty.
Det är ett företag som verkligen exploderat och många kändisar använder masken, så när min kusin fick en rabattkod tog jag och använde den (hon äger ett eventföretag i Stockholm) & nu längtar jag tills paketet kommer.

Vill ni också beställa, skriv in "mgroup30" eller "katrin30" så får ni 30% på paketet. :)


bilden är lånad från www.maybeauty.se

Det ska bli spännande att dra av den, ska tydligen göra ont som.....
Men huden ska bli ren och fräsch!:)

Nu är det dags för mig att lägga mig bredvid alwin, inatt skedar vi. Sov gott!

Av Sandra - 8 juli 2014 09:26

La en beställning på lite nagelgrejer förut, kom på att jag glömde en del igår:)
Eftersom jag bara är stadig på handen när jag skissar så var jag tvungen att köpa lite mallar och tejp och nu har jag nog köpt så det räcker ett tag framöver.

Passade på att köpa några nagellack också, jag älskar naturliga färger, och matta färger. Jag har svårt för glans, det är inte min grej.
Ska bli kul att pyssla med :)

Av Sandra - 7 juli 2014 21:42

Igår åkte Amelia, men hon åkte inte alltför långt, bara till mormor. Och de hann åka på Clownen DaffDaff som Amelias farmor hade biljetter till, så Lucas fick följa med och båda vart störtnöjda. :)

Imorse åkte Lucas. Jag var till vårdcentralen och bråkade, känns som om jag börjar få tillbaka mitt jävlar anamma.
Stackars alla människor..

Förutom det har jag varit ute med hundarna i solen och beställt hem ricinolja till håret plus lite nagelgrejer.
Jag behöver inte förlänga, mina är långa redan så det känns skönt:) blir billigare dessutom!

Ja, jag har slarvat ENORMT...men jag skiter i det nu. Jag får sakerna i veckan:)

Ha en bra kväll!

Av Sandra - 5 juli 2014 22:16

Så har ännu en lördag gått, och idag har barnen varit på tivolit en sväng. Att de törs åka karuseller förstår jag inte. Jag hatar allt vad karuseller heter. Får panik.
De fick nya skor också, var ju på tiden.

Resten av dagen spenderade de ute, jag tycker det är kul att båda har så många kompisar här, vilken skillnad det är att bo här. Jag är så nöjd.

Nu ska båda duscha, sedan hoppa i säng. Så här länge är de aldrig vakna men det är ju lördag. Då får man vara uppe sent. ;-)

Av Sandra - 4 juli 2014 20:55

Jag har knappt suttit still sedan igår, jag satt upp inatt och sov till och med.
Men imorse klev vi upp rätt sent, barnen fick ta med hundarna ut en stund och det gick så bra, jag ville egentligen inte men båda har tjatat så enormt så de fick ta en hund i taget och gå på gräsmattan, och det gick finemang!
Jag är verkligen värsta hönsmamman, jag som trodde jag skulle bli en cool mamma som aldrig blev orolig....jo tjena!
Gråter nästan när barnen går ut, utan mig.
Då bor jag på balkongen så jag både ser och hör båda två.

Men, i alla fall, mamma kom förbi och jag fick lite presenter, två tröjor och en plåt-tavla, ska visa er sen. Den var så fin.
Tröjorna med, bor redan i den ena. Sällan jag och bli kär i ett klädesplagg.

Vi gick och köpte glass, jag köpte någon ny som såg ut som en taco. Inte så god, och inte värd 21 kronor.

Sedan lekte barnen ute, och jag hjälpte mamma med mobilen, hon konstaterade att hon äger en liten dator. Så kan man också se på det. :)

Sedan blev det tacos till middag. Oinspirerad man blir på sommaren när det gäller mat. Kan leva på sallad från juni till september..
Men barnen valde idag, så då kändes det lite lättare.

Och jag bakade tårta eftersom barnen inte är här den helgen Matthias fyller år, så vi ska fira honom i förväg. Ska göra klar den imorgon. Nu är jag för trött.

Ska slappa framför cougar town och sen sova.

Puss!

Av Sandra - 2 juli 2014 22:47

Amelia har mått knepigt halva dagen igen så hon har vilat och lyckats äta lite åtminstone.

Jag och Lucas har lekt med några bollar man kastar, och då öppnar de sig och blir figurer, jag förstod ingenting men han hade roligt och det är huvudsaken.

Sedan har jag försökt hålla hundarna åtskilda så gott jag kunnat.
Bokat en kastrering till Alwin också så snart slipper man höra hans eviga gnällande som aldrig upphör förutom då man skäller på honom... Men det går inte att skälla på någon som inte gjort något fel. :/

Snart är det dags att sova, imorgon kommer mammamormor förbi och jag har lite att göra. Ska slå in en present åt Matthias:) Tänk att man snart fyller 24 år.. Känns inte som det, känner mig som 54 ibland.
Skulle t.ex ha sovit för en timme sedan, annars blir jag sur när jag vaknar... Haha.

Godnatt!!

Av Sandra - 2 juli 2014 11:07

Jag hatar mina ögonbryn. Efter en väldigt dum olycka för två år sedan brändes en bit av mitt högra ögonbryn bort och sen dess har jag fått fylla i ögonbrynen varje dag för jag har mått så dåligt över det.
Nu har jag funderat i nästan ett halvår på om jag ska bli ännu en av de tjejerna som gjort permanent 3D ögonbrynstatuering.
Det blir så fint, ser äkta ut och håller så pass länge att man inte blir ruinerad av att fylla i dom, som man blir när man måste köpa pennor/skuggor i vanliga fall.

(Jag har lånat alla bilder från google)


Jag är helt såld. Detta önskar jag mig, så jag ska försöka spara så gott det går, så kanske jag kan göra det innan hösten i alla fall.

Av Sandra - 2 juli 2014 08:51


Jättenöjd! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards