- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under juli 2014

Av Sandra - 23 juli 2014 11:56

Idag kom paketet från May Beauty som jag skrev om förra veckan och nu har jag lagt på masken, (nej ni får ingen bild haha!) och om en halvtimme ska jag ta bort den.

Jag har själv gått in och läst andras recensioner och många har varit extremt nöjda. Vissa har fått några små finnar efteråt vilket bevisar hur djuprengörande den faktiskt är som drar upp all smuts under huden.
Jag har inte problem med akne, men jag har pormaskar främst på näsan samt mellan ögonbrynen som jag dolt skickligt med smink, återstår att se om de försvinner efter detta :)

Ansiktsmasken passar alla hudtyper, dock ska man inte använda den om man har mycket akne, så det är värt att minnas.
I paketet medföljer alltså fem masker, en pensel och en liten guide.
Oavsett om man hittar rabattkod eller inte så är den helt klart värd att testa, då så många varit nöjda med resultatet.

Av Sandra - 22 juli 2014 19:04


Jag orkar inte. Han är för snygg!!

Av Sandra - 22 juli 2014 15:03

Ja jag sitter och glor på Titanic. Tänk att det snart är tjugo år sedan filmen gjordes.
Jag är gammal.
Filmen kommer dock alltid vara tidlös, och lika bra oavsett om man sett den en gång eller tio. Jag har sett den ungefär trettio gånger.

Ikväll blir jag solo, och jag ska äta skräpmat, se på massa kärleksfilmer och gråta av lycka. Jag är knäpp, jag vet.
Men ibland är det ju rätt skönt att gråta till en film, istället för något riktigt.

Nu måste jag se vidare, jag är ju hemligt kär i Leo DiCaprio, och Johnny Depp. Och Gerard Butler. Med flera gamlingar.

Av Sandra - 21 juli 2014 22:51

Jag älskar alla kalla kvällar. De gör så man orkar med dagarna.
Jag fick finbesök av min älskade vän förut och vi pratade i tre timmar oavbrutet.
Vi hade en del att prata om ;-)

Nu ser jag på Anna Pihl, har helt fastnat på den serien. Men danska språket gör så mina öron blöder.....

Av Sandra - 21 juli 2014 12:36

Jag har varit utan barnen i ungefär fem timmar och överväger att skaffa en till bara för att slippa vara ensam...

Haha!! Nä, gud. Jag skojar bara.
Men det är faktiskt väldigt tyst, tomt, och tråkigt utan mina virvelvindar.
Amelia kommer dock på torsdag igen så det är en liten tröst, och imorgon kommer jag ha fullt upp med tvätt så egentligen är det bara en dag jag kommer ha tråkigt.
Är det lika bra väder på onsdag ska jag ta med hundarna till vattnet och mysa lite en stund.

Funderar på att möblera om i barnens rum, men jag vet inte riktigt.. Amelias sängram förstör mina planer.
Allting står bara nu, har inte tagit mig orken sen vi flyttade hit men jag vill ju dela av rummet på något vis, så de får en egen hörna att vara på.
Det ska nog gå att lösa.

Av Sandra - 20 juli 2014 16:31

...kan vara det jobbigaste man kan göra om man till exempel har åttahundranio bilder, etthundrafemtiofem appar utöver de som redan finns, och så vidare.
Jag ska byta telefon på tisdag, till en iphone.
Känns både bra och dåligt, jag är ju van vid Samsung nu, men det kommer gå finemang.

Har beställt lite skins, jag kan inte ha någonting original, måste göra om allt.


Beställde ett i rosa också, men finns ingen bra bild på den.
Knappt femtio kronor, älska eBay.
Annars kostar ett vanligt skin i vitt 111:- i Sverige, och jag känner lite att det är onödigt och dyrt.

Nu får dagarna gå fort så jag får byta telefon. Inget tålamod, inget alls...

Av Sandra - 19 juli 2014 22:30

Avrundar min kväll framför någon ny kärleksfilm, Alex Pettyfier är med, han är så snygg...!!

Amelia har varit med farmor hela dagen, Lucas ville umgås med Matthias så de åkte och köpte en pool som får stå i Allsta men han vägrade bada, typiskt.

Nu sover barnen och imorgon blir det full rulle igen, så lika bra att man varvar ned lite :)

- ?

Av Sandra - 18 juli 2014 20:21

Dagen är snart över och jag fick fira min dag precis som jag ville. Med min familj.
Jag blev så glad över presenterna.
Fick två vita rosor av barnen, tallrikar och glas utav mamma och fotbadet jag tjatat om i ett par månader av Matthias. :)

Sedan var bredbandsleverantören så snäll och kopplade in internet redan idag så det kändes som en present det med ;)
Vad ni än gör, beställ aldrig från bredband2 för de är totala idioter hela högen.
Usch. Nu har jag ett bättre företag. Tack och lov!

Nej, nu ska jag se på TV en liten stund, barnen stack ut och skulle gunga och jag ser dom hela tiden, dagens andra tack och lov :)

Ovido - Quiz & Flashcards