- SANDRA FRYKMAN -

Direktlänk till inlägg 24 februari 2015

- 24 februari, tisdag

Av Sandra - 24 februari 2015 16:54

Jag måste söka hjälp för mitt online shoppingberoende.
Nog för att jag alltid kommer undan billigt (nästan så att jag rånar alla affärer) men det måste upphöra.
När jag inte ens har koll på allt, då är det nog dags att dra en gräns.

Detta har jag köpt:


Bh och trosa från Ebay, enda stället jag köper underkläder ifrån, man kan faktiskt skräddarsy vissa underkläder.


Nya älsklingar, mina hudfärger börjar tacka för sig men jag ska prova nya färger innan jag beställer påfyllning av mina första.

Utöver det har jag köpt bläck till skrivaren, smink, mer pennor som jag inte vet om jag visat (?),säkert något mer jag inte minns och jag ska beställa presenter till Amelia (återigen, Ebay är en guldgruva!) och så ska Lucas få lite pyssel som han vill ha.

Kläder köper jag i regel inte från nätet till barnen, mer än från de sidor jag köpt från tidigare där jag kan storlekarna utan och innan, och det enda vi saknar just nu här hemma är strumpor haha... Så det är väl något som måste införskaffas. Snarast.

Nu däremot ska jag kika på Pinterest och njuta lite av ett bad.




Snabbskisser igår kväll, färglagda imorse. Det syns att jag stressade. Men älskar rapunzel...!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 18 mars 2015 11:10

Nu har jag gjort det igen, men appen kraschar varannan gång jag ska skriva, och jag har inte tålamodet att skriva om allt, så ni finner mig på : Http://sandrafrykman.vimedbarn.se Hoppas ni följer med! ...

Av Sandra - 17 mars 2015 18:01


Vilka ska jag köpa? Jag fastnade för alla tre..... Hjälp? Någon? ...

Av Sandra - 16 mars 2015 11:26


Jag har nog inte riktigt fått grepp om att våren står för dörren. Jag vägrar gå runt med solglasögon och känner mig fjantig om jag gör det. Så länge snön är kvar på backen, ja då är det vinter för mig. Men imorse när jag och Lucas gick ut med hun...

Av Sandra - 15 mars 2015 14:59

Nu tillhör även jag den skara människor som sett årets mest efterlängtade film.Jag offrade alltså närmare två timmar på att se en film jag egentligen inte ville se, på grund utav att böcker som blir film aldrig blir lika bra, någonsin. (Förutom kansk...

Av Sandra - 13 mars 2015 10:27


Jag hatar att stå i kö. Alltså, enda gången jag kunde stå i kö och känna att det inte gjorde något om det tog tid var när jag var full och inte kände om jag frös eller hade mina tår kvar.Nu däremot, nu avskyr jag ju alla köer som finns, jag vägrar ha...

Ovido - Quiz & Flashcards