- SANDRA FRYKMAN -

Direktlänk till inlägg 27 februari 2015

- Karma, vem bryr sig?

Av Sandra - 27 februari 2015 23:52

Jag är inte vidskeplig.
Jag vet inte om jag tror på spöken eller sånt, fast jag ibland får vara med om konstiga saker hemma.
Jag är inte heller en sån som lever efter "behandla andra som du själv vill bli behandlad"-mottot och jag vet inte riktigt om jag litar på att karma finns.

Något jag däremot litar på är att allt som sker, sker av en anledning.
Till exempel, mina pennor kom idag. Till fel utlämningsställe. Jag har ingen legitimation, så jag får inte hämta där.
Jag har dragit mig för att göra nytt, fånigt va? Men nu har jag bestämt mig för att göra ett till veckan.
Man kan boka in sig hos polisen, till och med. Ganska tufft.
Så, eftersom jag behöver pennorna snarast måste alltså legitimation göras och därmed löser jag det problemet.
Små steg.

Idag åkte Amelia till farmor för att imorgon åka vidare mot fjällen.
Jag tror hon kommer ha jättekul, även om min dotter är en "inomhus"-typ, men det är ju fjällen. After ski med saft och bullar liksom. Och så får man bo i en stuga, öppen eld osv. Kan inte gå fel.
Lucas däremot stannar med mig såklart och imorgon ska vi ladda inför mello. Jag älskar att han älskar det lika mycket som mig, vi sitter båda och skriker när rösterna är klara och vi gillar oftast samma bidrag. När någon vi gillar går vidare skriker vi, när någon dålig går vidare så skriker vi.
Stackars grannar, det säger jag bara.

Nu ska dock den gamla tanten lägga sig och läsa klar Fasanjägarna... Inte den bästa bok jag läst men det är alltid segt i början innan man lärt sig allas namn, allas yrken osv.

Sov gott!



Mina hudfärger tog slut idag, synd på första tjejen nere till vänster... Fult, haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 18 mars 2015 11:10

Nu har jag gjort det igen, men appen kraschar varannan gång jag ska skriva, och jag har inte tålamodet att skriva om allt, så ni finner mig på : Http://sandrafrykman.vimedbarn.se Hoppas ni följer med! ...

Av Sandra - 17 mars 2015 18:01


Vilka ska jag köpa? Jag fastnade för alla tre..... Hjälp? Någon? ...

Av Sandra - 16 mars 2015 11:26


Jag har nog inte riktigt fått grepp om att våren står för dörren. Jag vägrar gå runt med solglasögon och känner mig fjantig om jag gör det. Så länge snön är kvar på backen, ja då är det vinter för mig. Men imorse när jag och Lucas gick ut med hun...

Av Sandra - 15 mars 2015 14:59

Nu tillhör även jag den skara människor som sett årets mest efterlängtade film.Jag offrade alltså närmare två timmar på att se en film jag egentligen inte ville se, på grund utav att böcker som blir film aldrig blir lika bra, någonsin. (Förutom kansk...

Av Sandra - 13 mars 2015 10:27


Jag hatar att stå i kö. Alltså, enda gången jag kunde stå i kö och känna att det inte gjorde något om det tog tid var när jag var full och inte kände om jag frös eller hade mina tår kvar.Nu däremot, nu avskyr jag ju alla köer som finns, jag vägrar ha...

Ovido - Quiz & Flashcards