- SANDRA FRYKMAN -

Direktlänk till inlägg 28 februari 2015

- Snälla karlar.

Av Sandra - 28 februari 2015 22:59


Dessa 36 godingar är på väg till mig nu, och min fina pojkvän köpte dom med motiveringen: "du älskar ju det här, klart du ska ha rejäla pennor då."

Alltså!!!! Jag blev så glad! Jag har ju inte riktigt tänkt på att köpa så många på samma gång, men med tanke på mitt psykosutbrott igår för att hudfärgerna nu är slut, så märks det hur kär jag blivit i pennorna.

Nu längtar jag tills de kommer...


Jag och Lucas har kastat vattenballonger. Vi sket i mello. Jag ville bara att en enda skulle gå vidare, vet inte ens om det blev så.
Nu tänker jag gå och lägga mig, och fortsätta med Fasanjägarna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 18 mars 2015 11:10

Nu har jag gjort det igen, men appen kraschar varannan gång jag ska skriva, och jag har inte tålamodet att skriva om allt, så ni finner mig på : Http://sandrafrykman.vimedbarn.se Hoppas ni följer med! ...

Av Sandra - 17 mars 2015 18:01


Vilka ska jag köpa? Jag fastnade för alla tre..... Hjälp? Någon? ...

Av Sandra - 16 mars 2015 11:26


Jag har nog inte riktigt fått grepp om att våren står för dörren. Jag vägrar gå runt med solglasögon och känner mig fjantig om jag gör det. Så länge snön är kvar på backen, ja då är det vinter för mig. Men imorse när jag och Lucas gick ut med hun...

Av Sandra - 15 mars 2015 14:59

Nu tillhör även jag den skara människor som sett årets mest efterlängtade film.Jag offrade alltså närmare två timmar på att se en film jag egentligen inte ville se, på grund utav att böcker som blir film aldrig blir lika bra, någonsin. (Förutom kansk...

Av Sandra - 13 mars 2015 10:27


Jag hatar att stå i kö. Alltså, enda gången jag kunde stå i kö och känna att det inte gjorde något om det tog tid var när jag var full och inte kände om jag frös eller hade mina tår kvar.Nu däremot, nu avskyr jag ju alla köer som finns, jag vägrar ha...

Ovido - Quiz & Flashcards