- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under juni 2014

Av Sandra - 14 juni 2014 20:20

...att jag skulle äta massor?

Av Sandra - 14 juni 2014 14:37

Min lördag blev ju väldigt tråkig.
Fint väder & allt det där men absolut inget att göra.

Får dessutom inte ge mig ut i skogen, vilket irriterar mig men läkarna vet bäst.
Går man ner tio kilo på två månader utan vettig anledning och redan är smal blir de oroliga... Får sitta och äta skräp.
För det gör jag ju aldrig ;-)


Men jag ska äta god middag idag, vitlöksmarinerad kyckling och klyftpotatis, plus lite sallad med fetaost.
Och, lite öl från Per Morberg.
Min andra öl på hela året. Känns lagom.

Hoppas ni får en fin lördag:-)

Av Sandra - 13 juni 2014 12:05

Det har inte börjat än men jag garanterar regnfall inom en timme.. Och det suger.
Det är inte så kul att vara inne hela tiden.

Jag ska få upp barbordet i helgen, äntligen.. Får se om jag lyckas bara.
Och min feber är tillbaks, tredje veckan nu.
Jätteroligt.

Av Sandra - 12 juni 2014 15:40


Ja, jag tänker ha kepsen hela tiden.
Nej, jag tycker inte den förstör hela looken.
Ja, jag blir lätt beroende av saker.

Av Sandra - 12 juni 2014 10:03


Min lilla älsklingskille.

Av Sandra - 11 juni 2014 21:51

Jag har letat kepsen nedan i ett år.
Och idag kom jag på att den finns ju på Dollarstore. Smartskaft...
Skickade dit Matthias och nu är den min.


Ska snart bege mig ut på kvällspromenad med hundarna, sedan ska jag dricka te och se på en film.

Natti!

- ?

Av Sandra - 11 juni 2014 15:32

Är ungefär sådär jag känner mig när barnen inte är hemma haha...

Just idag, onsdag, känns okej. Jag har fastnat framför Game of Thrones.
Helt sjukt vilken bra serie det visade sig vara.
Men, det är inget för tjejiga tjejer kan jag tala om. ;-)

Just det, mina spets-shorts kom idag, de var finare i verkligheten till och med.
Väntar med spänning på resten!

Av Sandra - 11 juni 2014 09:09

Har världens skönaste morgon, nya avsnitt av Cougar Town (nya för mig i alla fall) och en stor baguette och snart ska jag dricka lite kaffe.

Ovido - Quiz & Flashcards