- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under februari 2015

Av Sandra - 2 februari 2015 07:50

God morgon i stugorna! Vet inte varför jag vaknar dundertidigt varenda morgon men det är rätt smart eftersom jag kan vakna till för mig själv.
Inatt har jag skedat med Alwin, han sover fortfarande bredvid mig.

Igår åkte Amelia tidigare, hon var bjuden på kalas och de skulle åka pulka. Hon lär ju ha haft superkul.
Jag och Lucas bestämde oss för att pyssla, så vi stökade på med lite ramar osv, och så gjorde vi äntligen en snöglob. Ska visa resultat senare. Limmet har kanske torkat så pass nu att man kan skaka den.
Sedan lagade vi mat, och min grabb är så duktig på att hjälpa till:)


Han kom självmant och sa : behöver du hjälp, mamma?
Alltså, vilken femåring säger så??<3

Vi var även ute en sväng på kvällen och skottade framför vår port, lekte med hundarna och när vi kom in åt vi kvällsfika, jordgubbar och hallon med mjölk. :)

Nu ska jag göra Lucas klar för dagis, sedan väntar en rejäl storstädning av köksgolvet här hemma, glitter överallt haha...

Ovido - Quiz & Flashcards