- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under februari 2015

Av Sandra - 21 februari 2015 16:29

Titta vad jag fick av min fina kille förut idag:


Jag ska använda den när jag ligger i soffan, den är verkligen enorm haha. Men jättemysig och mjuk.

Nu chillar jag och Matheo lite medan pappa åkte för att lasta in all mat haha.

Hoppas ni har en fin lördag!

Av Sandra - 20 februari 2015 19:53

Jag är totalt yr i bollen idag så jag gör punkter för att sammanfatta det jag ville dela med mig utav.

* Lucas kom in på skolan vi sökte till! Är så glad, han kommer få det jättebra!

* Jag har beställt lite mer saker:


Och nu ska jag göra detta :

Av Sandra - 19 februari 2015 19:11

Av Sandra - 19 februari 2015 17:08

Ser på Frost med lilleman Matheo idag!

Av Sandra - 18 februari 2015 21:50

Idag har jag varit väldigt olik mig själv, gråtit till massa serier, bland annat Kardashians (?) när de besökte ett barnhem.
Jag bara bölar, åt allt. Nu har jag dejt kväll med Matthias och vi ser på Johan Falk, jag grät en skvätt när en tjej dog, för hon hade barn, och ja, ni fattar... Jag är sentimental.
Inget jag är i vanliga fall så inombords säger jag : whaaaaat?

Imorgon kommer mamma förbi, vi ska greja lite, och så tänkte jag återigen möblera om vardagsrummet då jag har kommit på hur mina hyllor ska sitta, så det är mitt projekt att ro i hamn.

Hoppas ni har en fin kväll. :*


Såhär vaknar jag varenda morgon, minsann. Med en liten skit vid min kind haha.

Av Sandra - 17 februari 2015 21:51

Nu har jag börjat repetera alla filmer igen, först ut är If I Stay, och jag kan ärligt säga med handen på hjärtat att jag vill ha en kille som är precis som Adam Wilde. Omg.
Jag har ju läst båda böckerna dessutom.. Han blir bara bättre och bättre.
Varför är alla bra killar påhittade?
Nu klagar jag inte på min kille, men tjejer får väl drömma också haha...


Ja. Det var väl allt jag ville få sagt.

Av Sandra - 17 februari 2015 08:21

Idag har jag namnsdag. Wiho.
Det har jag aldrig förstått mig på däremot, varför man firar sitt namn?

Nu firar man inte mer än att man säger grattis men jag vet en del familjer som köper present, tårta och ballonger varje namnsdag...

Men aja, ska man se det så kan man säga att jag gav mig själv en present då, beställde hem Micron liners inatt efter fyra (!!) timmars sökande på Ebay.


Allihop för 100 kronor! Som hittat.
Jag älskar verkligen de pennorna.
Nu ska jag bara försöka sätta ihop min egen blandning av Copics men jag är bra sugen på denna ask:


Det är en hel del där i! Mm-hmm! :-D
Jag hörde en fågel viska att jag kanske skulle få just dessa eftersom jag är så snäll. Ja det är jag!

Men nu däremot tänker jag sova vidare en stund, jag vaknar alltid tre gånger, kl 02,05,08...

Av Sandra - 15 februari 2015 21:26

Ja, idag har jag och min käre fästman varit tillsammans i tre år.
Tre otroligt roliga, tjatiga, korta, busiga, glada, svåra och tuffa år.
Helt enkelt sånt alla går igenom, och lite till.
Idag har vi bara träffat varandra som hastigast, jag har haft fullt upp hemma och inte haft tid med vare sig uppvaktning eller pussande haha.

Amelia åkte tidigt idag, hon skulle shoppa inför sportlovet med farmor, så jag och Lucas har flugit solo hela dagen nästan. Vi har pysslat men det blev bara kaos, sedan har vi sett på djungel-george, och utmanat varandra på Batman.
Hostan är nästan borta, värre är det med hans växtvärk, inatt gallskrek han av smärta :( och vad gör man, som förälder då? Jag masserade hans ben från halv två till tio i fyra nästan och hoppades att smärtan skulle avta lite, och till slut somnade vi båda två helt utslagna.

Imorgon är det städdag för min del när jag lämnat av Lucas, hoppas spisen kommer också, för den kom inte förra veckan.
Sedan har jag lite pennor att inkassera från Matthias så den beställningen kommer bli härlig! ;-)

Men, nu, innan jag somnar ska jag läsa. Som alltid.
God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards