- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under november 2014

Av Sandra - 25 november 2014 15:59

Jag har inte varit på topp sen i söndags, illamående är en jobbig biverkning och jag har mestadels legat i soffan och sett på film.
Idag tog jag dock upp lite julpynt och har satt några stjärnor, tagit fram lite tomtar och letat efter utebelysningen som stuckit verkar det som.

Nu ska jag fortsätta se på American Horror Story. Jag är kär, som jag alltid blir i nya serier.


Lampan ska bort, men jag orkade inte fixa det just nu så... Men mysigt blev det. Älskar julen.

Av Sandra - 23 november 2014 22:03

Nu börjar jag se en ny serie, nämligen American horror story.
Jag har velat se den ett tag, men jag blir ju livrädd när jag ser på sånt, så vi får se hur det går.
Vanliga skräckfilmer klarar jag av galant, kanske för att de är så dåliga.
Men den här serien sägs vara riktigt läskig, så...

lånad av från weheartit

Av Sandra - 23 november 2014 15:55

Idag åker Amelia hem.
Lucas imorgon.
Så just nu ser vi på 101 dalmatiner och fördriver tid.
Söndagar är så sega....

Av Sandra - 22 november 2014 21:41

Vi blev bjudna på mat ifrån Biteline förut, jag valde en tacotallrik, och insåg att det fanns nog med mat för tre personer haha.
Perfekt lunch imorgon med andra ord!:)
Barnen valde pizza, men Lucas vägrade äta då han har en lös framtand och fick panik då han trodde att den skulle lossna. Inte lätt alla gånger men jag försökte förklara för honom att det inte är farligt.

Fick också mina efterlängtade JellyBelly's. Ica Bergsgatan har ju såna på lösvikt. Jag kommer bli ruinerad. Tur det inte finns här för då skulle jag väl handla (och äta) ihjäl mig.


Nu ska jag se på film, "The Change-up" och skratta lite, jag älskar ju knasiga komedier.
Hoppas ni har en fin lördagskväll :)

Av Sandra - 22 november 2014 10:44

Igår hade jag fullt upp minsann.
Mamma kom förbi och umgicks med oss och Matthias köpte med sig mat så vi åt och kollade på Shrek, och jag försökte klura ut vad jag ska köpa till mamma i julklapp. Jag tror att jag har hittat de flesta, så jag ska skicka iväg den beställningen till veckan.

Idag har jag för mig att vi får middagsgäster, måste dubbelkolla det, för jag har ju såklart inget minne.

Det är så galet att en hel vecka gått förbi så snabbt, vill inte säga hejdå till barnen imorgon och på måndag :( vi har haft en så bra vecka, och gjort massa roligt.. Vill nästan kidnappa dem, haha.
Nästa gång de kommer ska vi börja julpynta i alla fall så då har vi det vi gör. :)

Nu ska jag ta ett bad och göra mig klar, måste gå ut i solen en stund känner jag! :)

Av Sandra - 20 november 2014 15:18

Idag har mamma varit förbi en stund, och jag fick henne att bli beroende av en till av mina hemsidor där jag handlar. Hon är precis som mig, så då har jag någon att sitta med när man ska beställa, haha.

Amelia mår bättre, vettetusan om det verkligen var ögoninflammation.
Kanske bara något som gick, eller så.

Nu gör Lucas helg, imorgon är han ledig så det blir skönt att ha någon hemma att umgås med, hundarna är inte jätteroliga precis.

Men nu måste jag ta och skriva lite saker att komma ihåg, eftersom min guldfisk-hjärna glömmer allt på några sekunder. Inte okej, haha..

Av Sandra - 19 november 2014 22:08


Ikväll ser jag på Brothers från 2009, med Tobey Maguire, Jake Gyllenhaal och Natalie Portman i rollerna.

Den handlar kort om två bröder, den ene marinsoldat och den andre är kriminell.
När brodern blir släppt från fängelse åker den andre till Afghanistan för att fortsätta sitt arbete som soldat.
Men något går fel och han försvinner.
Kvar är hans fru, barn och så brodern, och mer kan jag inte avslöja för då förstör jag hela filmen men den är rysligt bra!

Jag och mina draman haha.
Säkert nionde filmen denna vecka, fler ska det bli. ;-)

Av Sandra - 19 november 2014 14:22

Jag avgudar H&M. Har alltid gjort.
Idag beställde jag hem detta åt mina bebisar, leggingsen uppe till vänster är Amelias, resten är Lucas.


260:- för allting! Det är ju rena rama rånet. Tröjorna kostade typ tjugo kronor var, helt perfekta att ha på dagis. :)
Amelia har ju minst femtio par tröjor så hon fick nya leggings då hennes gamla gått sönder.
Nu är det köpstopp på klädfronten, istället ska jag frossa i inredning.
Ebay är en guldgruva.

Ovido - Quiz & Flashcards