- SANDRA FRYKMAN -

Alla inlägg under november 2014

Av Sandra - 13 november 2014 18:52

Ikväll ser jag på "If I stay" och gråter lite. Så himla fin film.


Älskar såna här filmer. Alltid när det handlar om unga par, vare sig det är om sjukdomar eller annat så blir jag helt såld.

Av Sandra - 12 november 2014 22:41

Jag har haft en jätte tråkig dag.
Men en bra tråkig dag.
Inte ett enda måste, inga saker som ska göras.
Jag målade en stund imorse, sedan vet jag inte riktigt vad jag gjort men tiden har gått i alla fall.
Ska bli skönt att sova. Behöver sömnen mer än någonsin nu. :-)


gillar att det syns hur mycket jag skakade när jag fyllde i konturerna och linjerna... Inte lätt.

Av Sandra - 11 november 2014 23:21

Jag målar alltid när jag behöver få en stund ifrån att tänka.
När jag skissar, konturerar och skuggar, färglägger och finputsar måste jag koncentrera mig fullständigt.

Ikväll skissade jag Grim reapern som Matthias ska tatuera in någonstans på kroppen.


Var ute med hundarna förut, och Nanna är minsann vår riktiga vakthund. Hon hade total koll ute och markerade mot parkeringen flera gånger. Alwin kunde inte brytt sig mindre.
Nu ska jag kika på ett medium på tv, hon är störtskön!

Av Sandra - 11 november 2014 15:16

Idag har jag haft en lite halvknepig dag, mått illa lite och sådär.
Men jag möblerade ändå om inne hos barnen efter deras önskemål, och städade överallt.
Nu ska jag lägga mig framför Johan Falk och sen äta middag.

Av Sandra - 10 november 2014 09:52

Inatt har jag fått sova hela natten, det var verkligen något som behövdes.

Lucas är på dagis, han sjöng lite imorse om att få åka till pappa så jag tror han längtade.
Jag ska ju ta det lugnt hela veckan och bara pyssla på för mig själv så idag är det film som gäller hela dagen.

Av Sandra - 9 november 2014 21:52

...kan nästan vara den värsta biverkningar då man blir så trött och less. Men, jag ska ändå sova snart och förhoppningsvis har den gått över tills imorgon.

Lucas och jag har tittat på film sen Amelia åkte, han var trött efter allt bus och det förstår jag.
Skulle jag ha hans energi på dagen skulle jag absolut inte ha sömnproblem! ;-)

Nu ska jag se klart Wallander och sedan är det sängen!

Av Sandra - 9 november 2014 15:04

Idag vill jag passa på att säga några ord om en av de viktigaste personerna i mitt liv.
Han har gått från en festprisse till lugn bonuspappa till två barn.
Det finns ingen som ställt upp under dessa snart tre år som han gjort och fortfarande gör.
Han ser alltid till att de har det bra, han tar med dem på saker för att få en stund med var och en själv, utan en hönsmamma närvarande haha.

Jag kunde inte fått en bättre bonuspappa till mina barn och jag är tacksam för det varje dag.

Vi älskar dig så mycket.

Av Sandra - 8 november 2014 18:45

Idag har det varit en lugn dag. Eftersom jag inte mått bra efter nya medicinen har jag inte varit jättepeppad på att göra något, men vi fick besök och fika, det dög bra det med.

Nu ser vi på film, någon familjefilm på femman, och jag är lite hungrig, så ska nog gå och värma lite mat senare.

Är dessutom dundertrött, så jag vet inte hur länge mina ögon kommer förbli öppna ikväll.


Hoppas ni har en bra kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards